?

Log in

No account? Create an account
 
 
07 August 2010 @ 10:48 am
Brief Hiatus  
HIATUS

I'm off to the beach, boo! I'll be back in a little more than a week.
 
 
Current Location: St. Paul, MN
Current Mood: pleasedpleased
 
 
 
chalada: [star trek] trio. team awesomechalada on August 7th, 2010 03:52 pm (UTC)
Have fun! :D
Crystal: Alice - Pure Joymirax on August 7th, 2010 04:37 pm (UTC)
You can't say "boo" about the beach! It's the damn beach! It's always followed by a "YAY!" it's like law or something.
Bloody Jack Flint: Carousel Dreamsrhye on August 7th, 2010 05:50 pm (UTC)
No, "boo" is like a name, like Boo Radley. I'm like, Boo, I'm off to the beach. LOL. Not that I know anyone named Boo. But it's like, I'm off to the beach, dear.
mirax on August 8th, 2010 07:56 pm (UTC)
OH LOL. Whoops. I get it haha. Have fun at the beach! :)
Fairyscarletladyy on August 7th, 2010 04:44 pm (UTC)
Have fun! :D Miss you <3
ラシヤ: Inuyasha :: Playful Thingsrashiea on August 7th, 2010 04:50 pm (UTC)
Hope you have lots of fun!
Bloody Jack Flint: Drew Barrymore Hushrhye on August 7th, 2010 05:51 pm (UTC)
Sorry for leaving you with no notice. I totally forgot to let you know!
ラシヤ: Howl's Moving Castle :: Working Wizardrashiea on August 7th, 2010 06:10 pm (UTC)
No worries. I kinda guessed from the entry so the new week is already set to go. Lucky I had some ideas from last night I could run with. XD
The Guerrilla Aesthete: awesomegrrillaesthete on August 7th, 2010 06:39 pm (UTC)
Have a great time! You deserve it.
Nathanielnathaniel_hp on August 7th, 2010 06:53 pm (UTC)
Enjoy your holiday! :)
amiestarryeyedstara on August 8th, 2010 12:10 am (UTC)
Yay have fun!
frambreliza: Trekkin' Alongframbreliza on August 8th, 2010 01:06 am (UTC)
Have fun!